Berriak

2012ko gogobetetzeari buruzko inkestan Dbus-ek balorazio ona jasu du bere erabiltzaileen aldetik

Bere Kalitate Planaren baitan DBUSek merkatu ikerketa bat egin du 2012ko lehen seihilekoan DBUSeko linea guztietako erabiltzaileen gogobetetze maila neurtzeko helburuarekin.

Horretarako, inkesta bat egin du autobusetan bertan, zerbitzurako esanguratsuak diren alderdiez galdetuta eta alderdi horiei 1etik 10erako puntuazioa emateko eskatuta.

Oro har, erabiltzaileek oso ondo baloratu dituzte aztertutako alderdi guztiak. Batez beste 7,42ko puntuazioa eman diete. Baloratutako alderdi guztiak ontzat eman dituzte; oso nota altua eman diete, 5,88tik gorakoa alegia.

Lortutako nota, berriro ere, aurreko urteetan egindako inkestetan lortutakoak baino handiagoa izan da, notarik altuena 2008an lortutakoa izanik, orduan batez beste 7,30eko nota lortu zen eta.

Linea aldaketak, puntualtasuna, irisgarritasuna, segurtasuna eta gaueko zerbitzuak dira erabiltzaileek hoberen baloratu dituzten alderdiak. Horiek denek 7,90 baino puntuazio handiagoa lortu dute. Honakoak dira banan-banan erabiltzaileek hoberen baloratu dituzten alderdiak:
– Lineaz aldatzeko aukera (8,88)
– Mugikortasun urria duten pertsonen irisgarritasuna (8,36).
– Gaueko zerbitzua asteburuan zehar – GAUTXORIAK (8,11)
– Puntualtasuna. Eskainitako zerbitzua betetzea (7,92)
– Seguru sentitzea bideo-zaintzako sistemarekin (7,90)

Hoberen baloratutako lineak hauexek izan dira:
– 21. Linea-Mutualitateak-Anoeta (7,73)
– 28. Linea-Amara-Ospitaleak (7,69)
– 13. Linea-Altza (7,65)
– 14. Linea-Bidebieta (7,63)
– 9. Linea-Egia-Intxaurrondo (7,52)
– 5. Linea-Benta Berri (7,50)

2012an erabiltzaileen gogobetetzea hobetu egin da oro har linea guztietan.
• 2008an 26 lineak ematen zuten zerbitzua eta denek 7 puntu baino gehiagoko balorazioa dute.
• 2012an 26 lineak ematen dute zerbitzua eta denek 7,20 puntu baino gehiagoko balorazioa dute.

Azken inkestan baloratutako alderdiak eta alderdi bakoitzean lortutako nota ikusteko, deskargatu ondorengo dokumentua.

> Deskargatu galdetegia (pdf)