Dbuseko sormen lehiaketako sari banaketa “cdec” publizitate kongresuaren baitan
Dbusek eta Club de Creativos klubak gaur entregatu dituzte “c de c 2018” sormenaren urteko kongresuaren baitan antolatutako sormen lehiaketako sariak. Donostian egin da kongresua 2018ko apirilaren 12 eta 14 artean, eta azken jaian entregatu dituzte lehiaketako sariak, Kursaalen, eta hauek hartu dute parte: Eneko Goia Donostiako alkateak, Pilar Arana Mugikortasun eta Garraio saileko zinegotziak, eta Igor Gonzalez Dbuseko gerente zuzendariak. Ekitaldi horretan, bestalde, Sormenaren Sari Nazionalak entregatu dituzte.
Lehiaketa azaroan jarri zuten martxan autobusa publizitate euskarri gisa erabiltzea eta sektoreko ikasleen eta adituen arteko sormena sustatzea bultzatzeko helburuarekin. Dbuseko autobus baterako publizitate diseinua eginda, autobusa inpaktu bisual eta berezko ezaugarriak dituen publizitateko euskarri gisa proiektatzea du lehiaketak helburu. Promedios enpresaren babesa du, hiriko markesinetan eta autobusetan publizitatea kudeatzen duen enpresarena.
Donostiako autobusetan dagoeneko ikusgai dauden bi diseinu irabazleak hauek izan dira:
– PROFESIONALEN kategoria: Elisa Sánchez, “Donostia con las Big Ideas” (Donostia Big Ideasekin) diseinuarekin. 1.500€ jaso ditu, eta 2 hilabetetan Dbuseko autobusean bere lana agertzeko aukera.
– IKASLEEN kategoria: Ana Martín eta Ángela Mateos “Qué fue antes, la creatividad o el creativo” (Zer etorri zen lehenago: sormena edo sortzailea) diseinuarekin. 1.000€ jaso dituzte, eta 2 hilabetetan Dbuseko autobusean beren lana agertzeko aukera.
Club de Creativos publizitate arloko talentua hobetzeko eta bateratzeko asmoz sektore horretako profesionalak, ikasleak eta iragarleak batzen dituen erakundea da. Urtero antolatzen du “c de c” kongresua eta Estatu mailan sormenaren hitzordu nagusi bihurtu da komunikazio industriako 1.800 aditu ingururen parte hartzearekin.