Berriak

Dtk hiri- garraio enpresarik onena

Autobusak eta autokarrak aldizkariak BIDAIARIEN HIRI-GARRAIO ENPRESARIK ONENA DKT enpresa aukeratu du. Sari hau alor honetan eta administrazioan entzutetsuak diren hainbat adituz osatutako epaimahaiak eman du.
Sari-emate hau parte hartzen duten enpresa bakoitzaren kudeaketa-datuak zehatz-mehatz aztertu ondoren eman da ( linea-sarea, azken erosketak, ibilitako km-ak, bidaiari-kopurua, tarifak, autobusen okupazio-maila edo langile-kopurua, eta beste hainbat.. ) eta bereziki honakoak aztertu dira:

-Eskaintzen den zerbitzuaren kalitatea.
– Teknologia-berrikuntzak ezartzea.
– Abian jarri diren era guztietako ekimenak
– Erabilgarri dauden baliabideen kudeaketa
– Bidaiarien nahiz oro har gizartearen zerbitzura lan egindako urte-kopurua.
-Enpresako langileriak, ematen duten zerbitzua hobetzeko egindako eguneroko ahalegina.

Irakurri

Emakume gidariei errekonozimendua integrazio proiektua

EMAKUME GIDARIEN INTEGRAZIO PROIEKTUAN ERAKUTSITAKO INPLIKAZIOAGATIK DONOSTIAKO TRANBIA KONPAINIARI ETA BERTAKO EMAKUME GIDARIEKO ERREKONOZIMENDUA.

Euskal Herriko Unibertsitateak oinarrizko prozesu psikologikoak eta beren garapena izeneko departamentuko ikerketarako lan-taldearen bitartez honako ikerketa-proiektua bideratu du: Autobusetako emakume gidariak: eskumenen transferentzia eta jokaera berritzaileak, Emakumearen Euskal Institutuak, EMAKUNDE-k, finantzatu duena.

Ikerketa honek batik bat eskumenen transferentzia eta autobus-gidari diren emakumezkoek izan ditzaketen jokaera berritzaileak aztertu ditu. Aztergaitzat, betidanik gizonezkoena kontsideratua izan den lanpostua aukeratu da: autobus-gidaria.

Ikerketa honetan, besteak beste, gidatzeko erak, lan-harremanak, enpresan izaten den partaidetza edo bezeroarekiko arreta moduko alderdiak aztertu dira, hau da, autobus-gidari modura lan egitean beste lanpostu edo lan-jardueretan ikasitakotik zer nolako eskarmentua eta ezagutzak aplikatu diren aztertu da.

Esan beharra dago Donostiabusek nahiz bertako autobus-gidari diren emakumezkoek gogotsu hartu dutela parte proiektuan. Hain zuzen ere, hiriko autobusetan gidari diren 13 emakume elkarrizketatu ditu EHUren ikertzaileen lan-taldeak.

Honen guztiarengatik emakume langilearen eguna ospatuko den martxoaren 8an EHU-k ekitaldi berezi bat antolatu du Donostiako Tranbia Konpainiak nahiz bertako emakume gidariek erakutsitako inplikazioa eskertzeko asmoz.

Ekitaldi hau Donostiako Udalbatza aretoan egingo da goizeko 13:00etan, eta bertan, ikerketan parte hartu duten enpresari eta emakume gidariei diplomak eta opariak emango zaizkie.

Irakurri

Lineen obekuntzarako ikasketa eta DBUSeko bidaiarien gehikuntza

Donostiako Tranbia Konpainiak La Compañía del Tranvía de San Sebastián (DONOSTIABUS) , Donostia hiriko autobus lineen berrantolaketarako ikasketa bat egin du.

Ikasketa hontatik, Donostiako hiri barneko desplazamenduetan autobusak, kotxe pribatuekiko buruan daudela ondorioztatzen da.
Desplazamenduen %65etarako, kotxe pribatuaren ordez, beste aukera batzuk erabiltzen dira.

Ikasketan, gaur egungo garraio sarearen sendotasun eta ahuleziak aztertu egiten dira, eta hiru faseetan ezarriko lirateken irtenbideak proposatzen dira. Hobekuntza hauen ezarpenak, urteko 2.375.000 bidaiarien gehikuntza suposatuko luke autobusean.

Ikasketaren laburpen bat konpainiaren web orrian ikusteko moduan dago www.dbus.es. Ikasketa, DTK-ko Administrazio kontseiluko talde politiko guztietatik oso ondo baloratua izan da.

Irakurri

TFT pantaila berriak Boulevard-ean

DONOSTIAKO TRANBIA KONPAINIA, AITZINDARI, TFT PANEL BERRIAK AUTOBUS GELTOKIETAN JARTZEN

Hurrengo egunetan, Boulevard-eko geltokietan TFT informazio panel berriak ibiltzen hasiko dira. Informazio panel hauek oso berriak dira eta panel hauek autobus geltokietan ipintzen Donostiako hiria da lehena estatu mailan.

Panel hauek, garraio publiko eta publiko orokorrari, autobusa iristeko falta den denbora adierazteaz aparte, entretenitu eta kalitatezko edukinetaz informatzea dute helburu. Helburu nagusia, garraioaren kalitatea hobetzeaz aparte, hobekuntza hau nabaria, aintzatetsia eta erabiltzaileengatik baloratua izatea.

Horretarako, paneleko atal batean autobusa geltokira iristeko falta den denbora etengabe azalduko da, eta beste atalean, informazio desberdinak agertuko dira:

– Donostiako hiriaren bideo irudiak.
– Tranbia Konpainiaren ibilgailu historikoak.
– DONOSTIABUSeko albiste orokorrak.
– Ordutegien informazioa, ibilbideak eta lineen geltokiak.
TFT informazio panel berriak, sistema hauen eboluzioan pauso bat eman nahi dute, bai azken generazioko teknologian eta bai informazio eta erabiltzaileei aurkezteko eran. Hau, bi TFT pantailei eta kontrol, biltegiratze eta prozesatze zerbitzu tresnei esker lortzen da. Panelaren kontrola, urrunetik egiten da gaur eguneko azken komunikazio bideak erabiliz. El control de panel se realiza de forma remota, utilizando los últimos medios de comunicaciones disponibles hoy en día (GPRS, WiFi eta UMTS eta WiMAX etorkizunerako moldatuak)

Laburbilduz, hiritarra entretenitu eta horrekin garraio publikoaren erabiltzailearen ahal den fideltasun handiena lortu nahi da. Bestalde, daukaten diseinu erakargarriarekin, hiri moderno baten irudia proiektatzen laguntzen du beraien instalazioak,

Irakurri

Donostiako autobusak puntualenak dira

Erabiltzaileen Kontsumitzaileen Erakundearen OCU-ren informe batek, autobusen kalitatea, puntualitatea, geltoki sarea, informazioa eta gidatze gozoa nabarmentzen du.

2005eko urrian, Erabiltzaileen Kontsumitzaileen Erakundeak (OCU), estatu espainoleko 32 hirien autobus zerbitzu munizipala aztertu zuen. Helburua, alderdi ezberdinak aztertzea izan zen, hala nola, geltoki kopurua, puntualitatea, sarbidea edo gidatzeko modua.

Otsailean kaleratutako informe publikoan, bukaerako kalifikazioek Donostiako hiria, bai zerbitzu eta bai hiriko autobus zerbitzuen kalitatean, estatu espainoleko hirien buru jarri dute.

Donostiako autobusak, %82 gradua baino handiagoko puntualitatearekin, gainontzeko hiri guztien gainetik kokatzen da. Hala nola, ikasketak, Donostiako autobusetan bidaiariei informazio honena ematen zaiela dio. Eta bai gidatze gozoa eta bai autobusen kalitatea azpimarratzen du.

OCU-ak argitzen duen arabera, ikasketa bi zatitan egin zen: lehenegoa, estatistika datuen azterketa, eta bigarrena, hiri desberdinetan modu anonimo batean autobusetan ibili ziren organizazioko teknikoen balorazioa.

Txostenetik ondorioztatzen da Donostia, 600.000 biztanle baino gutxiago dituzten hirien buru dagoela autobusen erabilpenari dagokionez, 142 bidai/biztanleko urteko ratio batekin.

Geltoki sare handienetako bat eduki (2,4 geltoki/1.000 biztanle), batazbesteko abiadura honenetariko bat (14,29Km/h.), eta minusbaliatuentzako egokitutako autobus flota onena (%87) izatea, Donostia nabarmentzen duen beste alderditako bat da. Prezioei dagokionez, prezio altuenak eta bajuenak izan gabe, Donostia erdian kokatzen da.

Irakurri

“Garraio Publikoan Goaz” kanpaina

Donostiako Tranbia Konpainia, Donostiako Udaltzaingoak maiatzan zehar antolatu duen “GARRAIO PUBLIKOAN GOAZ”” Kanpainanan lagundu egin du, elkarlanean arituz.

20 ikastetxetatako ikasle, Okendo Kutur Etxera eta Donostiako Udaltzainen bulegoetan eskeini den Bide Hezkuntzari buruzko erakusketara, D.T.K-ko autobusetan joan dira.
Guztira, 8 eta 10 aurte bitarteko 606 ikasle izan dira D.T.K-k eskeintzen dituen autobus desberdinak erabili dituztenak. Parete hartu duten ik

Irakurri